Про садок
1.Правила прийому дітей в ЗДО
Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснюєтся протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров'я дитини, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.
Групи у закладі комплектуються за віковими ознаками. За дитиною зберігається місце в закладі державної освіти державної форми власності у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період (75 днів).
Відрахування дитини з закладу державної освіти здійснюється:
-
за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;
-
на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування у дошкільному навчальному закладі даного типу;
-
у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.
Для зарахування дитини до Державної установи «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1/128 (м.Київ) Національної поліції України» необхідні наступні документи:
-
Заява батьків або осіб, які їх замінюють що до влаштування дитини до дитячого закладу.
-
Медична довідка дитини з проходженням всіх спеціалістів певної форми (форма №26).
-
Батькам необхідно мати паспорт і свідоцтво про народження дитини.
Вимоги до зовнішнього вигляду та одягу дітей
-
Одяг дитини повинен бути чистим, охайним, відповідати порі року, температурі повітря, відповідати розміру дитини. Небажане носіння комбінезонів. Повинна бути чиста нижня білизна.
-
Зав’язки і застібки мають бути розташовані так, щоб дитина могла самостійно себе обслужити.
-
Взуття має бути легким, теплим, точно відповідати нозі дитини, легко зніматися і надіватися.
-
Носова хустка потрібна дитині як в приміщенні, так і на прогулянці. Зробіть на одязі зручні кишені для її зберігання.
-
Лице повинно бути умите, ніс, руки - чисті, нігті - підстрижені, зуби - почищені, зачіска - охайна.
-
Щоб уникнути випадків травматизму та з метою збереження здоров’я дітей, необхідно перевіряти вміст кишень дитини на наявність небезпечних предметів.
Категорично забороняється приносити в садок гострі, ріжучі, склянні предмети, дрібні предмети (намистинки, ґудзики і тому подібне, пігулки), а також їжу та напої.
2.Оплата за харчування
Плата за харчування дитини в закладі дошкільної освіти
Розмір плати за харчування дітей у ЗДО становить 100 %.
Вартість харчування однієї дитини на день розраховує централізована бухгалтерія, відповідно до норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.04 р. № 1591, та цін на продукти щорічно. Обчислюється даний показник шляхом множення вартості денної норми продуктів харчування в грамах (брутто) для однієї дитини (з урахуванням її віку та кратності харчування) на середню ціну,що діє у цій місцевості на момент складання кошторису.
Пунктом 2.9 Порядку №667 визначено, що батьки сплачують лише за дні відвідування дитиною закладу дошкільної освіти. За дні, у які дитина не відвідувала навчальний заклад ( у разі хвороби, карантину, санаторного лікування, відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, у літній оздоровчий період тощо), плата з батьків не справляється.
3.Розклад занять в ЗДО 2024 -2025 навчальний рік:
Розклад занять
Група раннього віку
ПОНЕДІЛОК:
-
Дитина у світі мистецтва (музичне мистецтво)
-
Художньо - продуктивне образотворення (малювання)
ІІ пол. – Театральне образотворення
ВІВТОРОК:
-
Соціальний світ
-
Комунікативний розвиток особистості
ІІ пол. – ОБЖ
СЕРЕДА:
-
Дитина у світі мистецтва (музичне мистецтво)
-
Дитина у сенсорно – пізнавальному просторі (логіко – математична компетентність)
ІІ пол. – День здоров'я/ спортивні розваги/заходи з валеології
/заходи екологічної спрямованості
ЧЕТВЕР:
-
Природній світ.
-
Літературне обговорення
ІІ пол. –гра дитини (будуємо, майструємо, творимо)
ПЯТНИЦЯ:
-
Дитина у світі мистецтва (музичне мистецтво)
-
Предметний світ.
-
Художньо - продуктивне образотворення (ліплення)
ІІ пол. – розваги (за планом музичного керівника)
Розклад занять
Молодша група
ПОНЕДІЛОК:
-
Дитина у світі мистецтва (музичне мистецтво)
-
Предметний світ.
-
Художньо – продуктивне образотворення (малювання)
ІІ пол. – ОБЖ/ Здоров'я та фізичний розвиток
ВІВТОРОК:
-
Природній світ.
-
Комунікативний розвиток особистості
ІІ пол. – Театральне образотворення
СЕРЕДА:
-
Здоров'я та фізичний розвиток (фізкультура)
-
Дитина у сенсорно – пізнавальному просторі (логіко – математична компетентність)
ІІ пол. – День здоров'я/ спортивні розваги/заходи з валеології
/заходи екологічної спрямованості
ЧЕТВЕР:
-
Комунікативний розвиток особистості
-
Гра дитини (конструювання)
ІІ пол. – Соціальний світ
ПЯТНИЦЯ:
-
Дитина у світі мистецтва (музичне мистецтво)
-
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
-
Художньо – продуктивне образотворення (два тижні - ліплення;два тижні – аплікація)
ІІ пол. розваги (за планом музичного керівника)
Розклад занять
Середня група
ПОНЕДІЛОК:
1.Дитина у світі мистецтва ( музичне мистецтво)
2. Художньо – продуктивне образотворення (малювання)
3. Комунікативний розвиток особистості.
ІІ пол. – Театральне образотворення
Здоров'я та фізичний розвиток
ВІВТОРОК:
-
Комунікативний розвиток особистості
-
Природний світ
ІІ пол. – ОБЖД
СЕРЕДА:
-
Дитина у світі мистецтва ( музичне мистецтво)
-
Дитина у сенсорно – пізнавальному просторі (логіко – математична компетентність)
-
Художньо – продуктивне образотворення (два тижні - ліплення;два тижні – аплікація)
ІІ пол. – День здоров'я/ спортивні розваги/заходи з валеології
/заходи екологічної спрямованості
ЧЕТВЕР:
-
Комунікативний розвиток особистості
-
Екологічна стежина / конструювання.
ІІ пол. – Соціальний світ
ПЯТНИЦЯ:
-
Дитина у світі мистецтва ( музичне мистецтво)
-
Предметний світ.
-
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
ІІ пол. – Соціальний світ
Розклад занять
Старша група
ПОНЕДІЛОК:
-
Логіко - математичний розвиток + конструювання
-
Ознайомлення з соціальним світом / гурток
-
Музичне мистецтво
ІІ пол. – Комунікативний розвиток особистості (фізкультура)
ВІВТОРОК:
-
Комунікативний розвиток особистості( основи грамоти)
-
Екологічна стежина + природній світ
ІІ пол. – Самостійна художня діяльність
СЕРЕДА:
-
Дитина у сенсорно – пізнавальному просторі (логіко - математичні компетентності) / гурток
-
Художньо – продуктивнее образотворення (малювання)
-
Музичне мистецтво
ІІ пол. – Соціальний світ ( 1р на міс – правове виховання)
День здоров'я/ спортивні розваги/заходи з валеології/ заходи екологічної спрямованості
ЧЕТВЕР:
-
Соціальний світ (1р на міс – економічне виховання)
-
Комунікативний розвиток
ІІ пол. – театральнее образотворення
ПЯТНИЦЯ:
-
Літературне образотворення / гурток
-
Ліплення / Аплікація
-
Музичне мистецтво
ІІ пол. – природній світ + відео (по темах)
4. Орієнтовний розподіл часу в групах ЗДО:
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ ЧАСУ
НА ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ
8.00 – 8.50 – зустріч дітей, огляд, ігри, індивідуальне спілкування, гімнастика.
8.50 – 9.35 – підготовка до сніданку, сніданок.
9.35 – 10.05 – ігри, підготовка до занять, заняття (у підгрупах та індивідуальні), самостійна діяльність за власним вибором дітей.
10.05 – 12.05 – підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором дітей.
12.05 – 12.20 – поступове повернення з прогулянки.
12.20 – 13.00 – підготовка до обіду, обід.
13.00 – 15.30 – підготовка до сну, сон.
15.30 – 15.55 – поступовий (в міру пробудження дітей) підйом, оздоровчі процедури.
15.55 – 16.40 – ігри, самостійна діяльність, заняття індивідуальні та у підгрупах.
16.40 – 17.20 – підготовка до вечері, вечеря.
17.20 – 18.40 – підготовка до прогулянки, прогулянка.
18.40 – 19.00 – поступове (підгрупами) повернення з прогулянки, роздягання, ігри.
19.00 – 20.00 – ігри, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому.
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ ЧАСУ
НА ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ
4-ГО РОКУ ЖИТТЯ
8.00 – 9.00 – ранкова зустріч дітей, ігри, індивідуальне спілкування, гімнастика.
9.00 – 9.30 – підготовка до сніданку, сніданок.
9.30 – 10.30 – ігри, самостійна діяльність за власним вибором дітей, підготовка до занять, колективні та індивідуальні заняття.
10.30 – 12.30 – підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором дітей, повернення з прогулянки.
12.30 – 13.00 – підготовка до обіду, обід.
13.00 – 15.00 – підготовка до сну, сон.
15.00 – 15.30 – поступовий підйом, оздоровчі процедури.
15.30 – 16.40 – ігри, самостійна діяльність, заняття індивідуальні (спільні).
16.40 – 17.20 – підготовка до вечері, вечеря.
17.20 – 18.50 – підготовка до прогулянки, прогулянка.
18.50 – 20.00 – ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому.
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ ЧАСУ
НА ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ
5-ГО РОКУ ЖИТТЯ
8.00 – 9.00 – ранкова зустріч дітей, ігри, індивідуальне спілкування, гімнастика.
9.00 – 9.30 – підготовка до сніданку, сніданок.
9.30 – 10.30 – ігри, самостійна діяльність за власним вибором дітей, підготовка до занять, колективні та індивідуальні заняття.
10.30 – 12.40 – підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором дітей.
12.40 – 13.10 – підготовка до обіду, обід.
13.10 – 15.10 – підготовка до сну, сон.
15.10 – 15.40 – поступовий підйом, оздоровчі процедури.
15.40 – 16.50 – ігри, самостійна діяльність, заняття індивідуальні (спільні).
16.50 – 17.20 – підготовка до вечері, вечеря.
17.20 – 18.50 – підготовка до прогулянки, прогулянка.
18.50 – 20.00 – ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому.
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗПОДІЛ ЧАСУ
НА ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ
6-го (7-го) РОКУ ЖИТТЯ
8.00 – 9.00 – ранкова зустріч дітей, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальні заняття, гімнастика.
9.00 – 9.30 – підготовка до сніданку, сніданок.
9.30 – 11.00 – ігри, підготовка до занять, колективні та індивідуальні заняття.
11.00 – 13.00 – підготовка до прогулянки, прогулянка.
13.00 – 13.30 – повернення з прогулянки, підготовка до обіду, обід.
13.30 – 15.30 – підготовка до сну, сон.
15.30 – 16.00 – поступовий підйом, оздоровчі процедури.
16.00 – 16.50 – ігри, самостійна діяльність, заняття індивідуальні (спільні).
16.50 – 17.20 – підготовка до вечері, вечеря.
17.20 – 18.50 – підготовка до прогулянки, прогулянка.
18.50 – 20.00 – ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому.